Onsdag den artonde

(Rubriken är dissad, vet. Har ingen fantasi idag..)
Måste börja med att tacka er, för alla kommentarer på förra inlägget. :D Ska sätta mig och svara på dom så fort jag kan. Först måste jag göra några ändringar i kodningen osv. :) Känns som om jag har hunnit med asmkt idag, typ pluggat i skolan, varit med Jill, kollat film och käkat på BigBoy. Måste erkänna att det är lite småjobbigt att käka där, eftersom det är många fetton (misstolka det inte!) där.. Jag stör mig lite på sånt för att vara ärlig, haha. :) Men nää, nu ska jag ta och fixa lite, bjuder på en bild först. Puss på er! ♥
Redigerad av mig i Picasa 3.

Kommentarer
Postat av: elsa

din blogg äger, kommer alltid läsa den. C:

2011-05-18 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0