Sollefteå-resan

Hemma från stan nu så tänkte berätta om dagens "lilla äventyr" - Sollefteå. :) Aa, vi började ju med en timmes färd upp dit, och vet ni hur varmt det var eller? Några spydde och vissa höll på att svimma, inte härligt! Som tur var hade jag typ en isklamp i kylväskan som vi skickade runt i bussen till alla som mådde dåligt. ;) När vi kom fram fick vi typ värma upp och sen stöta kula. Efter det åt vi lunch, och sen blev det längdhopp. Avslutades med att 6 tjejer och 6 killar ur vår klass sprang stafett. Det gick väl inte speciellt bra för oss, vi kom 7:a av 9 tävlande, haha.. men vi hade ju inte tränat sen höstas! ;o Men nu ska jag ta ut hamstern, ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)



*Ps. Delta i tävlingen om 900:- på H&M om du itne redan gjort det. Direktlänk: tp://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-27 @ 09:10:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: bea<3

sv; haha, du är ju fin du!<3

2011-05-27 @ 14:36:16
URL: http://jeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0